Direktlänk till inlägg 26 februari 2014

jag skäms..

Av Patricia - 26 februari 2014 08:59

Jag är ganska orädd av mig, det har blivit så efter att man fyllt 25 ;) jag kan få återfall då och då i mörker, men inget som gör så jag vill springa och gömma mig! Jag tycker inte om höjder, så därför undviker jag dem.. Jag tycker inte om kräksjukan heller ;) Men något som jag är rädd för, något som gör så jag skriker högt är spindlar! jag kan hålla i fästingar utan problem, dom kan få krypa runt fingrarna.. men spindlar! Snabba elaka kryp är det!

Dom bara dyker upp från ingenstans!! Ett tu tre nu kommer jag, typ!


Satt här i köket i godan ro med Ivar, känner att nånting är fel och tittar upp på skåpet bakom Ivar (på bilden), jajjemänsan, där kommer en snabb, ful och ilsken spindel i full fart! Jag vet att den tittar på mig! Det är sant, precis som med katter (tycker man inte om katter så kommer dom till en), spindlar är likadana, jag är helt säker på det! Så nu kan jag inte sitta i kökssoffan och läsa bok när Ivar ska ut och sova för spindeln leker med mig i blomkrukan på skåpet! Min store starka man jobbar så spideln får vara kvar under uppsikt! Stackars Ivar när spindeln kom, han undra varför mamma flög upp på köksbänken och skrek, undra just om jag kommer att försvara mina barn om spindlarna skulle äta upp dem ;) UHJ

 

Igår städade jag och barnen ute, vi var ute i flera timmar :) Idag är det grått ute så jag är glad över att vi hade en utedag igår! När Olof kom hem skulle han hjälpa grannen med bilen så jag och ungarna åkte till boda :) där blev det bad och kvällsmat! Väl hemma igen somnade barnen fort och jag med!


Irma har nyss vaknat, Arvid och Ivar vaknade runt 8.. Lillemannen är skit snorig och gnällig, vill att jag ska bära på han hela tiden.. men nu ska han ut och sova snart så då får jag pyssla med annat igen!


tänker på alla som har med sjukvården att göra med idag (ni var att ett gäng denna onsdag), håller tummarna för er och hoppas på det bästa!! <3


Styrkepass ikväll :) vem kör? ;)

 
 
mixi

mixi

26 februari 2014 09:24

Uscha för spindlar, har sådan fobi för dom att jag dör lite inombords varje gång jag ser dom. Lider me dig!

http://mixi.bloggplatsen.se

Patricia

27 februari 2014 10:04

hehe, kul att fler har fobi ;) den är fortfarande kvar i växten, min store starka man hade ingen lust utan vill retas :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 16 oktober 2016 16:34

    Så här glad är man efter shopping å planering 😂   Lite mörkt trots ljusinsläpp från knuten gardin 😂   Här ska det bli nån käck hylla med ljus ner mot trappan å hallen.. men hur vet jag inte än men jag sågar nog till nåt 😉...

Av Patricia - 15 oktober 2016 17:57

            Då så,  jag är tillbaka för tredje gången 😂 kanske jag klarar hålla det fram till jul iaf 😉  Det har hänt mycket sen sist jag skrev... Jag och barnen bot kvar i gula huset och jobbet är toppen 😄  Jag oc...

Av Patricia - 14 februari 2016 16:55


  Idag är det alla ❤s dag, nähä tänker nog dom flesta! Nu sitter jag här å blir lite sentimental, jag har egentligen aldrig vart en fan av den här dagen, jag älskar varje dag!  Men visst är det mysigt när man uppvaktar varandra lite med sms...

Av Patricia - 9 februari 2016 10:00


    Jag älskar min mascara ifrån loreal, kommer ej ihåg vad den heter men den är grym! Jag har väldigt ljusa fransar och normal långa så den färgar dem bra och förlänger.. den kletar inte omkring heller! Ingen löjlig gummiborste 😉 (gillar...

Av Patricia - 7 februari 2016 13:23

      Imorse efter frukosten åkte vi till mangskog 😊 har inte varit där sen juldagen så det var verkligen dags att ta en tur dit! Deras håriga grabbar, Dunder å Texas, uppskattade nytt folk i hallen å brottade bokstavligt talat ner mig i...

Ovido - Quiz & Flashcards