Direktlänk till inlägg 31 januari 2016

självisk..

Av Patricia - 31 januari 2016 15:00

Det blir svårare å svårare för mig varje gång jag åker ifrån sebastian för att hämta barnen!  Självklart vill jag till barnen,  jag är hel när dom är hos mig! Det är inte det jag vill skriva om, barnen är mitt allt. Punkt. Men ni som är eller minns hur det är att vara nykär vet hur jag menar, eller ni som har er älskling som jobbar borta vet hur jag menar. Att stå där å kyssa Hej då å se den andra åka, det är tungt.. Idag rann tårarna i bilen.. vill ha mina tre troll hos mig jämt och mitt stora troll jämt!! 


Ni vet att det är några år mellan mig å Sebben,  6 år för att vara exakt. Och jag vet att några tycker att jag är för gammal, för vuxen för att hålla på såhär, kära ner mig i en yngre man när jag redan har ett komplicerat liv med ungar, hus å ex.. det är inte lätt för varken mig eller Sebben. . Jag vet att han skulle bli lika lycklig med en yngre tjej som inte har ett komplicerat liv i bakgrunden.. jag vet det. Jag tänker på det ibland.. jag är så jävla självisk som vill vara med honom när jag vet att nån annan skulle kunna ge honom allt det där som jag vill ge honom, men det är svårt när jag är mamma. . Jag är en mamma men också mig! Jag väljer inte vem jag blir kär i.. jag drömmer om framtiden, jag ser och vill ha en framtid med sebastian ocj jag hoppas och tror att han känner samma sak, vi pratar ofta om det! Ville bara tala om eller rättare sagt skriva att jag är medveten om mitt bagage och att jag är självisk som är tillsammans med sebastian när han likaväl skulle kunna vara tillsammans med en yngre mindre komplicerad tjej 😔 


Ganska trist inlägg de blev, men jag är lycklig med sebastian och jag vill göra honom lycklig! ❤ 


Nu kommer snart Boda folket med mat 😊

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 16 oktober 2016 16:34

    Så här glad är man efter shopping å planering 😂   Lite mörkt trots ljusinsläpp från knuten gardin 😂   Här ska det bli nån käck hylla med ljus ner mot trappan å hallen.. men hur vet jag inte än men jag sågar nog till nåt 😉...

Av Patricia - 15 oktober 2016 17:57

            Då så,  jag är tillbaka för tredje gången 😂 kanske jag klarar hålla det fram till jul iaf 😉  Det har hänt mycket sen sist jag skrev... Jag och barnen bot kvar i gula huset och jobbet är toppen 😄  Jag oc...

Av Patricia - 14 februari 2016 16:55


  Idag är det alla ❤s dag, nähä tänker nog dom flesta! Nu sitter jag här å blir lite sentimental, jag har egentligen aldrig vart en fan av den här dagen, jag älskar varje dag!  Men visst är det mysigt när man uppvaktar varandra lite med sms...

Av Patricia - 9 februari 2016 10:00


    Jag älskar min mascara ifrån loreal, kommer ej ihåg vad den heter men den är grym! Jag har väldigt ljusa fransar och normal långa så den färgar dem bra och förlänger.. den kletar inte omkring heller! Ingen löjlig gummiborste 😉 (gillar...

Av Patricia - 7 februari 2016 13:23

      Imorse efter frukosten åkte vi till mangskog 😊 har inte varit där sen juldagen så det var verkligen dags att ta en tur dit! Deras håriga grabbar, Dunder å Texas, uppskattade nytt folk i hallen å brottade bokstavligt talat ner mig i...

Ovido - Quiz & Flashcards