Alla inlägg den 27 januari 2016

Av Patricia - 27 januari 2016 13:11

     

Igår var det dags igen, hockey tajm med älsklingen! 

Är faktiskt riktigt kul å gå på hockey live! Nu hade vi platser ganska nära isen så det var riktigt kul å se spelarna på nära håll under tacklingar! Bjuder på bilder från förra gången vi var iväg, tog inga på matchen igår utan plåtade bara baby 😘 

Middagen blev en kebabrulle, dock vill jag inte ha lök å tomat i den, men den var god oavsett 😉 färjestad vann också ska jag tillägga 😂👍


Idag är en sån dag som jag känner mig älskad å lycklig! Barnen blir glada av att se mig på jobbet, Irma har sagt att hon inte behöver sakna mig nu för hon ser mig på jobbet 😄❤👍 

Sebastian gör mig lycklig, varje gång jag ser ner på mig själv eller klagar över hur jag ser ut säger han motsatsen och talar om varför han vill vara med mig 😙 ❤  jag försöker verkligen å vara stark å jobbar på att få ett bättre självförtroende å självkänsla! Och när en sån snygg man som Sebbe vill kyssa å mysa med mig offentligt så kan de ju inte vara så illa som jag känner mig 😉👍 Tack älskling!


Ikväll blir de paj å film i glava 😊 


Får se vad helgen bjuder på! Hade vart kul å dra till parken på Gaineleven.. men de är mysigt å bara vara hemma också 😁 

Ovido - Quiz & Flashcards