Alla inlägg under oktober 2016

Av Patricia - 16 oktober 2016 16:34

   

Så här glad är man efter shopping å planering 😂   Lite mörkt trots ljusinsläpp från knuten gardin 😂   Här ska det bli nån käck hylla med ljus ner mot trappan å hallen.. men hur vet jag inte än men jag sågar nog till nåt 😉     

Jag har liksom alltid tyckt att renovering är kul, men helst att någon annan gör det åt mig 😂 men nu är jag igång iaf med övervåningen, tog bara 1 år så det är nytt rekord! Idag var jag och tre små troll på Ikea för att köpa en hylla att ha under det trista fönstret som skriker pensionär lång väg!! Det är inte jag som hängt gardinen där by The way! Men tyvärr så är jag inte den mest stabila klätterskan i denna värld så att stå på en stege i trappan å krångla överlåter jag kort å gått till min pappa, hustomten 😉 


Men med hjälp utav skruvar (köpte en hel låda med olika skruvar på ikea, lovely) fick jag iaf upp 3 snygga tavlor som innehåller födelsedatum, vikt å annat gott om barnen ❤👍tyvärr innehåller min övervåning bara 2!!!! Kontaktuttag, så en elektriker får komma snart, finns en risk att man snubblar över alla förläningssladdar 😉😂 


Jaja.. det har vi gjort idag iaf! Nu har vi ätit mat, ungarna är ute å leker 😊 sitter å väntar på Mr.S ska dyka upp, jag kanske kan locka honom upp i en stege I trappan? 😉


Inga kattungar än, men nu har Fiona boat in sig i mitt linneskåp.. inte riktigt den platsen jag valt ut åt henne men jag får flytta om där då 😂


Måndag imorn! Tjoheej 😄

Av Patricia - 15 oktober 2016 17:57

           

Då så,  jag är tillbaka för tredje gången 😂 kanske jag klarar hålla det fram till jul iaf 😉 

Det har hänt mycket sen sist jag skrev... Jag och barnen bot kvar i gula huset och jobbet är toppen 😄 

Jag och Mr.S firar snart 1 år tillsammans ❤ fast det har gått ett år redan om man ska vara noga 😉 det var ju första älgjaktsveckan som vi kickade igång relationen 😉 men den 4:e november gick vi ut med att vi tillsammans! Vi kilar stadigt som det så coolt heter 😂❤ 


Katten Fiona väntar sin andra kull med kattungar, Katten Nora är försvunnen,  hon försvann i somras och är antagligen död.. men Irma fick en ny kattunge i födelsedags present, en liten fisonge som heter Fia 😊


Ja skulle kunna skriva en hel bok om allt som skett, men jag laddar upp lite bilder ist 😉


Nu blir de lördagsmys med barnen! Trevlig kväll alla  😃

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards