Direktlänk till inlägg 2 februari 2016

osunt!

Av Patricia - 2 februari 2016 17:48

 

Jag har aldrig tillhört den svartsjuka typen, varför skulle jag? Är man tillsammans med någon så måste man lita fullt ut på den! Men när man har blivit bortgjord, brädad, nobbad å förd bakom ljuset så sätter det sina spår i själen.. nu när jag inte träffar Mr. S så ofta när jag har barnen så börjar hjärnspöken hemsöka mig om allt möjligt! 

Det är plågsamt och idiotiskt! Men så dåligt tror jag om mig själv, att jag inte duger, att jag är tråkig, ful, dum och lätt att köra över.. 

Jag önskar att jag var lika tuff å hård som jag visar, men innerst inne är jag osäker å rädd.. Detta har jag pratat med Sebben om, att jag litar på honom fullt ut men att jag ofta blir offensiv när sms signalen ljuder på hans mobil.. svartsjukan är djävulens påfund (blev visst lite religiös nu).. ännu mer osäker blir jag ju när vi inte ses mer än 1-2 gånger varannan vecka 😣 blir så trött på mig själv. . Något jag får jobba med 😊👍 


Har tränat iaf 2 dagar i rad nu, känns helt ok 👌 lite träningsvärk i låren å axlarna men annars inget! Började på ganska tunga vikter,  men orkar alla moment 😉 


Halsen börjar klia å irritera igen, suck å stön! Men förhoppningsvis är de alla småbarns bacillerna som spökar å ingen streptokocker 😁 inget att gnälla över,  bara köra på!


Nu ska jag se om lillsnorre vill sätta sig på stolen å formatera håret lite, hänger i öronen å ögonen på honom 😉😂


Imorn kommer älsklingen, längtar ♡♡

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 16 oktober 2016 16:34

    Så här glad är man efter shopping å planering 😂   Lite mörkt trots ljusinsläpp från knuten gardin 😂   Här ska det bli nån käck hylla med ljus ner mot trappan å hallen.. men hur vet jag inte än men jag sågar nog till nåt 😉...

Av Patricia - 15 oktober 2016 17:57

            Då så,  jag är tillbaka för tredje gången 😂 kanske jag klarar hålla det fram till jul iaf 😉  Det har hänt mycket sen sist jag skrev... Jag och barnen bot kvar i gula huset och jobbet är toppen 😄  Jag oc...

Av Patricia - 14 februari 2016 16:55


  Idag är det alla ❤s dag, nähä tänker nog dom flesta! Nu sitter jag här å blir lite sentimental, jag har egentligen aldrig vart en fan av den här dagen, jag älskar varje dag!  Men visst är det mysigt när man uppvaktar varandra lite med sms...

Av Patricia - 9 februari 2016 10:00


    Jag älskar min mascara ifrån loreal, kommer ej ihåg vad den heter men den är grym! Jag har väldigt ljusa fransar och normal långa så den färgar dem bra och förlänger.. den kletar inte omkring heller! Ingen löjlig gummiborste 😉 (gillar...

Av Patricia - 7 februari 2016 13:23

      Imorse efter frukosten åkte vi till mangskog 😊 har inte varit där sen juldagen så det var verkligen dags att ta en tur dit! Deras håriga grabbar, Dunder å Texas, uppskattade nytt folk i hallen å brottade bokstavligt talat ner mig i...

Ovido - Quiz & Flashcards