Alla inlägg den 7 februari 2016

Av Patricia - 7 februari 2016 13:23

     

Imorse efter frukosten åkte vi till mangskog 😊 har inte varit där sen juldagen så det var verkligen dags att ta en tur dit! Deras håriga grabbar, Dunder å Texas, uppskattade nytt folk i hallen å brottade bokstavligt talat ner mig i hallen med blöta pussar å hårda kramar 😉😂 dom är så valpiga enligt brorsan! Hehe

Dunder fick vackert gå ut till hundgården medan Texas fick bli kvar inne då han fortfarande är inlindad i bandage å annat jox på bakbenet 😚 men när faster kommer så får man något gott så han stod som på bilden mkt nära å vänta 😉😂 


Ivar var också mkt nöjd när han fick hela kakfatet på sin bricka utav morbror 😁👍 dock fanns inget kaffe, men Coca cola fanns 😊


Melodifestivalen gick av stapeln igår, för mig var det rätt låtar som gick vidare! Mamma å pappa såg också på den nere på cran canaria och skickade flitigt med sms under kvällens gång, låt nr 1 bada nakna, gillade inte pappa! Mkt upprörd. Jag frågade vad dom sjöng för jag såg bara 2 ursnygga killar i bar överkropp 😉😂 

Ungarna sov så gott 45 min in i programmet, så kul tyckte dom att det var 😉👍😂


Nu har trollen åkt till sin pappa och jag ska strax iväg till Marie och få kaffe 😄 


Ikväll kommer älsklingen ❤😍

Ovido - Quiz & Flashcards