Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Patricia - 16 februari 2014 17:12

Nu har jag vägt och mätt kroppen igen :) det går mkt bra! Extra roligt var det att bukfettet har minskat med 2 poäng :)) och roligt att muskelmassan ökat :) kommer inte ihåg alla siffror men tror jag får dem på mail utav anna :)

   

Hahah, hur blev rumpan egentligen??


Olof tog med sig alla barnen till Boda, så här sitter jag i min ensamhet och njuter ;) Mirja kommer strax och plockar upp mig, dags för ett boxpass :)


På förmiddagen idag tog jag och Ivar ett varv runt tjärnbacka! Vagnen väger 18 kg och en liten Ivar i där på 9 kg blir sammanlagt 27 kg! Detta joggade jag runt tjärnnbacka med ;) varierade med att gå och jogga! 3.35 km! Kul att det går lättare och lättare för varje gång, man flåsar inte lika mkt längre! Bra svett var jag iaf ;)


Kan informera intresserade människor att Ivar har inte ammat sen imorse, nu har jag storlek D ;) hoppas vi inte ska ligga på magen på träningen...


Måste visa Arvid härliga snögubbe, det är tant snögubbe för den har grus kjol o lutar ;) älskar den killen!

 

Nu blir de iaf att byta om och ta en kisspaus!

Av Patricia - 16 februari 2014 08:45

vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta faktiskt, men jag är lite övertrött just nu ;)


Ivar är snorig och eftersom han är bebis vet han inte om att man kan andas genom munnen ;) Så när kl 4 inatt gav jag upp och gick upp till tv-rummet.. Där låg Olof som en utslagen säl o snarkade! Får iaf en liten plats vid hans fötter ;) Ivar fick iaf stå i sin gåstol och han blev så nöjd! Han susade fram och tillbaka o jublade :D

Då kommer Irma springandes genom hallen, trött som hon är märker hon inte oss två meter ifrån henne! Hon rusar in på vårt rum och hoppas upp i sängen: MEN MAMMA, VART ÄR DUUUU??


Arvid var den enda som sov hela natten i sin säng ;) Stora killen! Olof och Irma la sig i vår säng medan jag försökte lägga en förkyld bebis! Han somna tillslut runt 6 tiden och sov fram tills för nån minut sen i vagnen, nästan sittandes :(

Hoppas det var kulmen inatt för han!


Idag är det uppföljning av wlc kursen ;) hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards