Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Patricia - 18 februari 2014 10:25

Här sitter jag med ond hosta och täppt näsa.. får verkligen ta i från tårna när jag hostar och det river verkligen i bröstet på mig, slemmet sitter fast men vill loss ;) så host host! Hoppas att det var kulmen inatt för jag vill verkligen träna i morgon kväll!


Inatt var det fullmåne, vilket verkligen märktes på alla barnen här hemma! Ivar somnade som vanligt runt 21 men vaknade strax efter 24 och var hur pigg som helst! Han klättrade på oss, tjoade, jollrade och kosade! jätte mysigt om man tänker efter men jag var helt slut och hade somnat så gott, Olof jobbar ju så han ville inte leka med lillemannen då mitt i natten! När Ivar äntligen somnade kom Arvid, strax därefter kom Irma.. Så inatt sov hela familjen i dubbelsängen! Trångt som fasiken, men natten rullade på ;)


Nu är Arvid och Irma på förskolan, Ivar ligger ute i vagnen och jag sitter här i soffan och ser på en utav mina absoluta favorit filmer, Love actually.. den är så mysig! Jag blir glad av den :)


Idag händer det nog inte så mkt mer än att jag ska åka och hämta barnen! En lugn dag!


Hade hoppats på skräckfilm men det är ingen mer än jag som är på hugget ;) hallå??


sitter och tittar på gamla album på datorn, hemskt vad tiden går fort..


Svårt att förstå egentligen att vår Arvid har varit så liten och att Irma har faktiskt inte alltid varit självgående ;) Första bilden är vi på rottneros park, Irma ligger i min mage och Arvid utforskar miljön!

Andra bilden är på Irma!

Trejde bilden är så härlig, dom sitter ihop än idag, även om de slåss o bråkar så klarar dom sig inte utan varandra <3

 

      

Ovido - Quiz & Flashcards