Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Patricia - 10 februari 2014 09:19

...precis så känner jag mig, barnen är nämligen på förskolan ;) förhoppningsvis är magsjukan borta från Glava! Barnen blev så lyckliga när vi åkte dit, fast Arvid frågade innan vi klev ur bilen: är spyan borta nu mamma? säkert?

Stackars killen, han är så rädd för den.. vi håller tummarna!


Olof åkte till Sthlm igår på eftermiddagen! Dags för en Nissan kurs.. Men han ringde nyss och sa att kursen var inställd så han kommer hem redan idag :D då kan jag gå på meandi träff utan barn ;)


Igår var vi ute med ungarna och byggde snögrotta :D mkt tung blöt snö var det, men vi hade kul :) Olof försökte brotta omkull mig, men stabil som jag är gick det inte ;) utan han fick ramla själv o då föll jag med! Ungarna såg sin chans och kastade sig över oss! Mkt snö innanför jackorna blev det ;)

   


Pappa kom igår och passade sötnosarna så jag fick åka och träna! Alltid lika kul, jag skratta så magen har fått sig en riktigt genomkörare :D här har vi den osminkade sanningen efter träning, blek och blank av schvettt ;) sexy!

 



Till söndagen är det en uppföljare på WLC :) har ingen ångest alls inför den, kan sträcka på mig och känna mig stolt när jag kliver på vågen, för första gången :) ska bli kul att träffa gruppen igen och träffa de nya deltagarna :)


Nu blir de mellanmål och en film, Ivar sover ute och gör det tills jag väcker honom ;) my baby!

Ovido - Quiz & Flashcards