Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Patricia - 9 februari 2014 08:29

Vaknade denna morgon av det gör ont i benet! IGEN! fortfarande vänster ben, fast inte i ljumsken utan lite längre ut på höften och ned på låret..blir knäpp! Så jävla otränad kan jag inte vara så att jag ska få träningsvärk efter en vanlig promenad? Får nog ta och börja äta vitminer o järn igen för så här har jag aldrig varit med om!

Men tjjjiii får musklerna, det blir BOX ikväll :D jag tar bilen om nån vill med? ;)


Igår kväll ville jag ut och gå, strax innan familjen från Edane kom på tacos :) hela 6 km blev det i rask takt och trevligt samtal med Jonsson :) skönt att ventilera känslor och tankar! tack <3


Stackars Ivar var hård i magen denna morgon också.. men nakenfis på skötbordet i sidoläge hjälpte lilla killen som tillslut orkade klämma ut en låååååång korv.. stackarn, vad han kämpade, han skrek inget, men tårrarna rann :( men nu är han världen gladaste kille :)


Efter frukost ska vi ut och leka! Trötta barn vill jag ha ikväll!

Pappa kommer förresten och passar barnen när jag ska träna ikväll, blir gräsänka då Olof åker till Sthlm i eftermiddag och kommer hem på tisdag :/



Ovido - Quiz & Flashcards