Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Patricia - 20 februari 2014 17:58

lite bilder kanske?


Börjar få munsår.. syns det?

 



Visst är vi lika?

 



Mamma bäst <3

 


nu ska jag ut och gå med Marie :D ha de gott!

Av Patricia - 20 februari 2014 13:22

Idag har vi (jag och Ivar) varit och hälsat på min kusin Sandra :) Mkt trevligt! Ivar var på bra humör, men som vanligt lockade det förbjuda (pappersinsamling) mer än vad de tillåtna leksaker gjorde ;)

Så kul att träffas och prata som man aldrig har gjort något annat :) ska vålgästa lite fler kusiner, så ni som läser här får vara berdda ;)

När Ivar blev trött körde vi hemåt! Han somna så gott i bilen för en gång skull och sover än, fast ute i vagnen ;) vi ska alldeles strax hämta hem trollungarna så då får han vakna igen!


Igår blev det ingen träning.. rörde mig knappt alls faktiskt! att vara förkyld suger, men man får väl göra det bästa utav det också! Vi kom utanför dörren en gång iaf, vi åkte till stan för att hämta olof och för att sälja Ivars bilstol! Kl 18 stod vi utanför hans jobb.. kl 19 kom han ut.. behöver jag ens skriva om vilket icke trevligt bemötande han fick då? ;)


Det snöar ute igen, men som det ser ut så ska inte snön få ligga kvar.. blir nog inge mer skidor i år för mig, kul att jag fick åka en gång, mkt välspenderande pengar måste jag tillägga ;)


boooring...

Ovido - Quiz & Flashcards