Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Patricia - 14 februari 2014 09:52

Ni som inte har förstått det så är det alla hjärtans dag i dag.. Det är säkert jätte mysigt för många! Men också ett helvete för andra.. just därför har jag alltid ansett att alla hjärtans dag är ett jippo, påhitt, något som bara ska kosta extra mitt i februari! Jag har firat alla hjärtans dag förr med mina föredetta pojkvänner, se va bra det gick ;)


Jag och Olof lever i nuet, vi har aldrig firat eller myst lite extra på den här "speciella" dagen.. vi har god mat, levande ljus, god dryck, något sött till filmen varje kväll när ungarna lagt sig! Så det blir inget annorlunda ikväll heller! Säger som mamma: Den dagen gubben kommer hem med blommor, har han gjort något riktigt illa.


Nej, jag är faktiskt inte bitter om ni tänker det :) Jag skulle bli mkt misstänksam om Olof helt plötsligt efter 9 år tillsammans kommer med blommor, och det vet han!

Men ni som firar den här dagen får ha en mysig dag :)

Jag älskar mina nära o kära varje dag, och ni som är drabbade av den kärleken ler nu ;) <3


Nog om detta! Idag ska jag till tandläkaren.. känns väl inte jätte kul då jag misstänker ett hål :/ men förhoppningsvis ser hon inte det ;) hehe!

Förkylda har vi blivit också, det kliar i halsen, näsan rinner och vi hostar! suck... kände mig ur form hela dagen/kvällen igår..

Ungarna ska iaf få åka till sin pappa och vara på hans jobb när jag åker till tandmördaren ;)


önska mig lycka till!


 

Ovido - Quiz & Flashcards