Direktlänk till inlägg 24 februari 2014

jippie!!

Av Patricia - 24 februari 2014 09:46

Nu är det bestämt, att i mars åker vi till Branäs! Det blir en tripp från torsdag-söndag, en weekend alltså ;) antingen blir det från den 20 mars eller 27 mars! Tack underbara mamma och pappa för att vi får följa med :) :) :) <3

vi längtar, till och med Olof har redan, denna morgon, bett om ledigt för han ser också fram emot att få komma bort lite ur den gråa trista regniga vardagen här hemma! Blir säket regn där borta också, men vi är iaf inte hemma ;) wohoo!!!!! Sen efter den här semestern är det inte länge kvar tills vi åker till sälen i april :) :) en toppen vår!! Arvid har redan påmint mig tre gånger den här morgonen att vi måste hyra skidor då ;) hehe


Igår var vi i Edane och fick go mat :) alltid gott när Sara lagar maten! Såg även lite på hockey finalen som inte gick som många hoppats på.. jag är kluven när det gäller om Niklas Bäckström var dopad eller inte.. jag menar, hur mkt bättre kunde han prestera än de andra spelarna med sin allergi medicin som han har tagit de sista sju åren? det är ju inte direkt knark eller anabola sterioider! låt killen ta sin allergi medicin i rätt dos! Sen tycker jag att det ska vara lika för alla, men ge alla den allergi medcinen då som niklas måste ta för att kunna andas o leva någerlunda normalt utan att nysa och spruta snor på sina lagkamrater, en tab innan matchen till alla ;) jävlar vad de ska åka då spelarna, då hade vi garanterat vunnit ;) hahaah!

Inte så konstigt att vi förlora, killarna hade ju inte den bästa uppladdningen innan matchen.. vilken chock det måste ha blivit för dem.. jag hejar på Niklas! Upp med hakan och ät din medicin som mer än halva folket i sverie också gör, Olof är en stor missbrukare på den fronten ;)


Var även på boxen igår och körde järnet! Så himla kul! Kunde knappt gå däifrån, speciellt inte när vi körde över tiden genom att få göra utfall över hela salen och situps som avslutning ;) alla såg bra snopna ut när Anna sa att nu ska ni ställa er mot väggen efter att vi packat ihop ;) hehe! GÖTT!


Idag ska vi hälsa på Marie och hennes pojkar :) det blir våfflor till lunch! Vi åker dit efter hem till gården, nu är det spännande! (Ivar sover ändå ;) Blev inge dagis idag, Arvid hostar lite o sa att han var lite hes.. men imorn ville dom dit!


Ivar älskar sin vagn, så skönt för han att få sova ute o få frisk luft, är ju vårluft <3 barnen myser med en film och jag ska nu läsa bok! Trevlig måndag!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 16 oktober 2016 16:34

    Så här glad är man efter shopping å planering 😂   Lite mörkt trots ljusinsläpp från knuten gardin 😂   Här ska det bli nån käck hylla med ljus ner mot trappan å hallen.. men hur vet jag inte än men jag sågar nog till nåt 😉...

Av Patricia - 15 oktober 2016 17:57

            Då så,  jag är tillbaka för tredje gången 😂 kanske jag klarar hålla det fram till jul iaf 😉  Det har hänt mycket sen sist jag skrev... Jag och barnen bot kvar i gula huset och jobbet är toppen 😄  Jag oc...

Av Patricia - 14 februari 2016 16:55


  Idag är det alla ❤s dag, nähä tänker nog dom flesta! Nu sitter jag här å blir lite sentimental, jag har egentligen aldrig vart en fan av den här dagen, jag älskar varje dag!  Men visst är det mysigt när man uppvaktar varandra lite med sms...

Av Patricia - 9 februari 2016 10:00


    Jag älskar min mascara ifrån loreal, kommer ej ihåg vad den heter men den är grym! Jag har väldigt ljusa fransar och normal långa så den färgar dem bra och förlänger.. den kletar inte omkring heller! Ingen löjlig gummiborste 😉 (gillar...

Av Patricia - 7 februari 2016 13:23

      Imorse efter frukosten åkte vi till mangskog 😊 har inte varit där sen juldagen så det var verkligen dags att ta en tur dit! Deras håriga grabbar, Dunder å Texas, uppskattade nytt folk i hallen å brottade bokstavligt talat ner mig i...

Ovido - Quiz & Flashcards