Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Patricia - 31 mars 2014 15:48

Snart är det påsk :) jag köpte fjädrar nere på affären för ett tag sedan och Irma har tjatat om att sätta upp dom i björkriset! Eftersom Olof är allergisk får vi ha riset på utsidan ;)

Dom snygga tupparna har mamma virkat :) söta väl!??

Nöjd :)

 


Strax ska jag väcka Ivar, behöver handla men varken lust eller ork finns till det just nu känner ja.. :(

Av Patricia - 31 mars 2014 14:13

Sitter här och funderar på trädgården! Dammen behöver få sig en genomkörare! Måste lägga en bra, stark markduk under jorden så inte gräset kommer upp igen bland blommorna! sen vill jag plantera ut lite fina blommor, men det är väl förtidigt än? kan ju fortfarande komma snö och det är ganska kallt på nätterna än... man fick vårkänslor förtidigt i år ;)


Igår var det dags för box :) jag gick dit och hem igen, var så skönt att det fortfarande var så ljust ute kl 19 så jag behövde inte vara mörkrädd och springa hem ;) utan jag gick lugnt och varvade ned efter träningen :) På boxen ville inte kroppen lyda min vilja, den orkade knappt! Jag får väl skylla på att jag har vart aktiv hela helgen så jag var nog trött i kroppen ;) men kul var det! längtar tills nästa gång igen!


Idag har barnen vart på förskolan!

Jag tog en promenad med Ivar, Mirja och Texas runt här hemma innan hem till gården började ;) hehe!


Nu sover Ivar och jag ska faktiskt städa dasset ;)

Ovido - Quiz & Flashcards