Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Patricia - 21 mars 2014 09:49

Känner mig extremt missnöjd denna morgon, faktiskt lite lurad också! Beställde en klänningen från nelly, den var verkligen jättesnygg när nellys modell valsade omkring i den på datorn.. Men OMG vad ful den var här hemma! Fram på brösten så sticker sömmen fram och den syns verkligen så hela klänningen blir förstörd med en gång! Sen var färgen konstig, tycker inte den påminner om korall rosa.. nopp! alldeles för kort var den också! Tänkte med en gång, denna ska dom få tillbaka! Men då måste jag först skriva ut returlappen och allt för att kunna skicka tillbaka den! Snacka om att jag känner mig lurad! Nu måste jag hem till någon med skrivare och slösa på deras papper och bläck för att NELLY har räknat ut att om vi gör så här så skickar inte folk tillbaka grejerna för det blir krångligt för dem! HAHAHA, jag skickar tillbaka och beställer aldrig mer från dem igen PUNKT

Jo just det nån jävla tidning har de skickat med för 50 spänn! Den ska dom också få tillbaka. Tacka vet jag Boozt, aldrig krångel med dom! Fri frakt och fri retur! Ska kolla deras klänningar igen! Fuck off Nelly.


Ivar är förkyld, vilket ni säkert har förstått vid det här laget ;) Denna morgon sov han faktiskt till 07,40 så jag känner mig utvilad :) lite feber hade han också, tyckte han såg blek ut o blank på ögonen så jag tog en temp innan han åkte ut på trappan! Hostar gör han också, även inatt fick han några anfall :(


Är meningen att jag ska på parken i morgon kväll, men nu vetta fan.. Mammahjärtat gör ont när jag vet att han är mammig och faktiskt sjuk på det! Tror inte jag skulle ha något kul utan skulle bara gå och undra på hur det är med han :/ Olof har också börjat bli sjuk, han gick och la sig innan kl 21 igår och sov hela kvällen/natten.. Han har ont i kroppen och känner sig avdomnad! Vill ut, men ändå inte.. beslutsångest..

middag och bio kanske? help


Solen skiner iaf idag :) men det blåser.. fast när det blåser blir det torrare i gräset fortare :) trodde nästan att huset skulle blåsa bort inatt, men det står ju kvar så det är ju skönt ;)


Igår åkte olof och barnen ner till Nyhem, Irma ringde dit och beställde våfflor till kvällsmat :) Jag gick/joggade dit :) skönt att vädra huvudet och röra på sig.. Märks att jag har vart förkyld länge, för jag orkar inte lika långt, men joggade iaf från cykelvägen till nyhem så de är iaf 1 km :)


Igår kom inbjudningen till Niklas och Sofias bröllop :) Så nu har jag och Olof anmält oss :) wohoo!!!

Ovido - Quiz & Flashcards