Alla inlägg den 22 mars 2014

Av Patricia - 22 mars 2014 08:24

Eftersom den minsta mannen i mitt liv inte är så frisk och kry frågade jag brudarna om de istället ville följa med på middag och bio, var ju meningen att jag skulle ut ikväll på top cats och parkhallen! Förlåt Mirja att jag inte frågade dig, men du har ju en egen fest att gå till ;) <3

Det hade verkligen vart jättekul, att få träffa en massa folk, dricka lite cider få bli lite snurr och glad, men jag tror ärligt talat att jag inte hade haft så kul när jag vet att Ivar är förkyld och vill ha sin mamma på natten!

Så fröken Jonsson nappade på middag och bio <3 då får vi en utekväll men kommer hem i lagom tid och jag kan njuta och ha trevligt när jag vet att jag är kapabel att ta Ivar på natten :) ja hade vart kapabel efter parken också, men då hade jag inte kunnat lugna honom med bröstet..


Igår när Olof kom hem från jobbet mötte jag och Ivar honom i dörren, HEJ DÅ vi åker till ch-berg ;) hämtade upp Marie och vi shoppade lite grann ;)

-solglasögon och kepsar från h/m till Arvid o Irma,

-en top på h/m till mig

-ipren från apoteket till Ivar o Olof ;)

-en jacka på sportshoppen till mig (typ träningsjacka fast lite tjockare)

letade även efter skor till de stora barnen på skopunkten, men jag tror att det är bättre om de följer med och provar ut ett par som de vill ha :)


Annars hände det inte så mer igår på dagen, vi tog en cykeltur till "grodbäcken" som ungarna kallar det och där kastade vi i sten och sa plopp! ;) lika spännande varje gång!

Irma har börjat cykla med stödhjul, det går si så där... men hon försöker :) man får butta på lite ibland så hon får fart!


Jahopp! Idag ska vi elda i slänten!

Olof och Arvid är hemma hos Geir för att laga hans bromsar nu på morgonen och nu ska Ivar ut och sova! Irma har precis vaknat!


ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards