Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Patricia - 2 mars 2014 10:01

när man tränar och bla bla ser man sig blind på sina resultat. Jag tycker att det absolut inte händer någon förändring med kroppen, jag ser det inte iaf.. MEN nu kom jag på, mina gamla byxor som jag faktiskt har sparat bara för att jag älskar dem ;) dom tar jag på mig och kollar hur de sitter ;) OMG!


kommer ni ihåg hur jag såg ut i augusti? like this....

 

Och nutid, idag, ett halv år senare...

     

kan ni förstå varför jag vill köpa nya kläder! inget sitter ju direkt snyggt längre!

Jag har en lång väg kvar att gå, först måste jag ta tag i magen, eftersom min navel har försvunnit oc inte mår bra så måste jag jobba hårdare med bukfettet! Måste även få komma till kirurgen för att kolla när det är dags att ta bort den lösa huden och den sista limpan som hänger kvar... suck suck..


Igår var familjen från edane här på middag och för att kolla in melodifestivalen ;) olof och jag gjorde hemmagjord pizza :) mkt gott, men vi gjorde nog lite för många för vi har mkt kvar ;) men det äter olof upp till lunchen sen!

Jag och Sara gjorde ett tappert försök med att se mellon, men vi kom av oss hela tiden så vi missade mer än hälften iaf ;) Arvid och Irma blev mer än glada när folket kom och busade! Kusinen Svea fick världens underhållning och kröp efter dom in till lekrummet och blev kvar där ;)


Kaffe serveras senare idag p stolpen 2 :)


Ikväll blir det BOX!! längtar verkligen, fan så gött och KUUUL!!


Ovido - Quiz & Flashcards