Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Patricia - 8 mars 2014 16:22

I morse kom Marie och hämtade mig! Vi åkte till den "stora" staden och shoppade loss ;) iaf gjorde jag det... Vi åkte dit pga den stora speciella anledningen, underkläder till bröllopet och bröllops natten ;) Olala! Återigen, stackars Andreas, han kommer att ha fullt upp den dagen ;) hehe!

Efter det snygga underplaggs köpet gick vi vidare till synsam, där provade vi tjusiga och mindre tjusiga bågar! Ett par fann vi som Marie är jättesnygg i :D dom har jag röstat på länge så nu slog hon till!

Sedan fikade vi, mumsig chokladkaka :D den försvann fort!

Vidare in på lindex och där köpte jag:

-2 st tröjor till Irma,

-2 par byxor till Irma,

-3 st tröjor till Arvid,

-2 bodys till Ivar,

-1 par byxor till Ivar och 1 st tunn skal overall till Ivar :)

Vidare in till Kappahl:

-1 par skalbyxor till Irma,

-1 par skalbyxor till Arvid,

-1 skjorta till Olof ;)

Var bara jag som inte fick något klädesplagg idag, fast vad gör det när jag ändå fick köpte kläder?! ;)

Mot Ica och där blev jag i sjunde himlen när 200 gram chokladkaka kostade 10 kr ;) perry de till mellon ikväll! haha


Väl hemma fick jag slänga in varorna för då kom Olof och hämtade mig, det vankades lunch på nyhem :) efter det gick vi ut i de nya skalbyxorna och den nya overallen :) Härligt vårväder!

     

Igår när Olof kom hem åkte vi till Marie och hennes pojkar! där lagade vi tacos och hade en trevlig fredagskväll :) Ungarna lekte lugnt och fint medan vi vuxna halvkollade på let´s dance ;)


beställde även en klänning till Niklas och Sofias bröllop till sommaren! Hoppas den är lika snygg i verkligheten som på datorn! håll tummarna!

Ovido - Quiz & Flashcards