Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Patricia - 19 mars 2014 09:29

Jag bli tokig! Fortfarande förkyld, fast nu är jag sämre än vad jag var igår.. Även lille Ivar är risig idag, näsan rinner och när han hostar rasslar det i ryggen, det är en djup och mörk hosta :( Lite bekymrad att det är rs virus, förhoppningsvis blir det inte så allvarligt på honom utan att det stannar där! Än så är han iaf pigg och lekfull, hoppas det stannar så :) Han ligger ute och sover nu, i snöstorm ;) fast under tak på trappan!

Både Arvid och Irma är pigga och friska, som tur är :D försvinn, lämna oss dumma virus!


Arvid och Irma blev så lyckliga när snön började falla och rusade ut! Så dom lär jag nog inte se på en stund ;) godingar!


Det är styrketräning ikväll, blir jag inte piggare under dagen så får jag stanna hemma :( inte ens nässpray hjälper längre, högra borren är boooooom täppt. suck


Tänker på min lilla brorsdotter i Thailand som har haft en tuff morgon med lite kräkningar :( hoppas det är pga värmen! Håller tummarna för en piggare dag/kväll <3


Nu har vi tagit ledigt från förskolan fram till den 31 mars, så inte vi ska få några fler sjukdomar innan branäs.. men så långdragen som den här förkyldningen är så kunde det nästan kvitta! Fast Arvid är nöjd ;)


Irma har pysslat på förskolan, har ni någonsin sett en vackrare dinosaurie än den här? så härlig <3

 



Ovido - Quiz & Flashcards