Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Patricia - 18 mars 2014 09:20

Min nya skinnjacka kom igår :) Tyckte den såg jävligt liten ut, denna får jag aldrig på mig typ!? Men den gick på :) lite trång att stänga, men man brukar väl ha skinnjackor öppna? ;) här kommer iaf en bild på den! Under den nya ligger den gamla, om ni förstorar bilden syns det ytterligare ;) häftigt att jag får på mig den lilla jackan :D

 


Arvid och Irma är på förskolan och leker :) Fast Arvid ville verkligen inte dit.. Jag fick dra ut honom ur bilen! Jag frågade varför och han säger att det är tråkigt och att dom inte är ute så mkt där! Men det vet jag att det stämmer inte, nu när det har blivit så härligt ute så är förskolan ute jämt! Jag pratade med fröken om detta och hon har inte märkt något av detta, att han inte vill vara där! Han gick verkligen myrsteg in! Tog en evighet!

Fröken tror att Arvid har växt ur "dagis" stadiet och är redo för skolan, jag tror det stämmer! För han suger efter bokstäver och siffror, han vill lära sig att läsa och sånt nu! Han tycker det är kul att leka, men gärna något mer! Så stämmer detta är det ju kanon :) vår kille har blivit skolmogen :D

Irma dansar in på förskolan utan problem, så hon är inte skolmogen än ;)


Natten gick förvånansvärt bra :) jag orkade givetvis inte gå upp för att göra nån välling till Ivar, men han ammade så lite och blev nöjd snabbt så förhoppningsvis slutar han med att äta om natten ist! Vet inte om jag ska sluta amma helt egentligen, inte än kanske.. Nattamma är så lättvindigt! Det är slut ammat på dagen och kvällen, men natten tror jag att det kör vi på! Förutom dom nätterna jag kanske har druckit något under kvällen ;) men då måste jag ju upp och göra välling! Tror det blir bra! Det känns bra iaf.. Då är han bebis en liten stund till ;)


Ikväll ska jag ta en liten löprunda runt omkring i samhället :) nån som vill med? Max 30 min för jag måste klippa Arvid ikväll då det går LÖSS på förskolan! Lättare att kolla håret på han om det är kortare!


Hade tänkt skriva något mer men har glömt vad det var... hmm

Ovido - Quiz & Flashcards