Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Patricia - 30 juni 2013 21:39

Idag small det till ordentligt! Andreas o Marie kom hit med barnen för att hjälpa oss att bygga en ny uteplats :) TOPPEN

Bygget består av 4 pelare, 240 cm höga o ett mkt tjusigt tak (som kommer upp imorn) :) så nu får vi åka o köpa panel till innertak o vackert plåttak som ser ut som riktiga tegelplattor ;) skit kul!!! Det blir jätte snyggt! Olof är så glad att det finns folk som ställer upp o som tycker att det är roligt att bygga för att hjälpa andra :)

Jag o Marie satt o passade barnen, inte direkt något avancerat passande då barnen är mkt självgående ;) Bara lilla O som man får kika lite extra på!


Still NO baby.. den sitter fast! Men jag klarade raka benen imorse ;) inte helt enkelt med en stor mage i vägen! Men tillslut kom jag på hur jag kunde göra o stå ;) sköönt!! Längtar verkligen på att krabban ska komma ut ur magen, vill inte vara tjock, stel, öm, gnällig surkärring längre! Vill kunna andas normalt igen o inte flåsa som en flodhäst bara av att resa mig upp från soffan eller liknande.. Känner mig otillräcklig, en dålig mamma som inte har tålamod med något längre. Men de är ju max 4 veckor kvar, så jag får bita ihop :)


Imorn ska vi åka till sölje o skriva in Arvid på simskolan :) vår lilla badkruka kommer max doppa fötterna i vattnet så vi får se det som en kul grej o träffa kompisarna :) huvudsaken att han försöker!


Nu True blood o lite sammandragningar på de ;)

Ovido - Quiz & Flashcards