Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Patricia - 8 juni 2013 23:27

Det är underbart med sommarkvällar! speciellt när man spontant 19.30 påbörjar en spelkväll med goa vänner o barn :) det är så sommaren ska vara! Inte stressa med att ge ungarna kvällsmat eller att de ska lägga sig, vi är lediga imorn o har inget annat för oss.. så varför inte sitta uppe o spela sällskapsspel o barnen som springer runt o leker? Toppen :) hade jag haft en paviljong hade vi sluppit knott o mygg ;)


Nu sover Irma o Arvid ligger breve o kikar när jag skriver!


Imorn hämtar vi skötbordet hos kusin Ida.. Sen ska allt vara färdigt till bebis kommer! Egentligen borde man nog inte göra klart precis allt, så kanske bebis kommer lite tidigare ;)


hehe

Av Patricia - 8 juni 2013 10:27

...att drömma att du kissar, i mängder! Det är underbart i drömmen, men så vaknar du o funderar - Har jag kissat? Som tur är håller jag tätt (än) o hasade mig iväg mot badrummet ;) skönt att krabban gosar med min blåsa om nätterna!


Strålande sol ute, barnpoolen ska fram! Arvid har pratat, tjatat, diskuterat, bett o skällt på oss att han ALDRIG får bada i den "stora" poolen.. så nu tar vi fram den :)


Ska ta reda på när simskolan börjar, anmälan osv... får bli olofs o arvids sysselsättning denna sommar :) men eftersom bebis ej kommer i juli så blir ja o Irma också med!


ut med er!

Ovido - Quiz & Flashcards