Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Patricia - 25 juni 2013 11:59

Imorgon fyller vår kille 5 år :) idag för 5 år sedan ligger jag på BB andra dagen med fullt värkarbete ;) Det väcker minnen tillbaka, tur att lilla grabben var/är helt värt smärtan i 3 dygn!! Uhj vad tiden går fort!


Igår var en hektisk dag! Vi åkte ut till koppom för att hämta brädor, plank o betong! Nu skulle det byggas paviljong! synd bara att knotten åt upp oss igår på eftermiddagen så Olof hann bara gräva 3 hål ;) fortsättning idag! När kvällen kom ville jag till stan o storhandla inför Arvids kalas imorn.. Men att dra med sig 2 trötta ungar o en gubbe kl 20,15 till stan gör man inte, så jag ringde till Marie o frågade egoistiskt om hon ville med o bära ;) Klart hon ville :) ställer alltid upp!! Inte varje dag jag köper så mkt mat!!! Olof är nog i chock än över hur fullt det är i kyl o skåp ;)


Men nu slipper vi åka in till stan o handla idag, så jag kan åka gräsklippare, lyssna på musik o vänta på att bebis vill UT!!

Ovido - Quiz & Flashcards