Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Patricia - 7 juni 2013 09:51

Idag är det en mkt speciell dag för mig o min kära sambo! Idag är det 8 år sedan vi blev tillsammans.. men det var inte helt enkelt ;)


Jag var intresserad utav Olof ett bra tag, försökte hinta honom om det, men han märkte inget.. Han har sagt en gång att det skulle vara för bra för att vara sant.. ÅHH :) Det var inte bara att jag var hemligt kär i Olof, jag tog studenten också :) vilket var nog det jävligaste, roligaste jag har varit med om! Hur vi orkade det förstår jag inte, men det var fest flera gånger i veckan! Så mina känslor för Olof fick ligga på hyllan lite till..

Men så beslöt jag mig, ikväll berättar jag! Men han var upptagen med en annan tjej, vilket fick mig ur balans, men han kom när jag ringde, trots bruden! jag borde ju förstått att han också var intresserad ;)


Me jag fegade ur, ringde till Sailor, grät o var ledsen. Hon tog saken  egna händer o skickade ett sms till han där hon skrev att jag var kär i honom. Enkelt ;) Olof trodde ju inte på detta utan körde runt lite tills han träffade en gemensam tjejkompis till oss.. Hon frågar om han är okej, han svarar att han nyss fått reda på att någon är kär i han.. -JAHA, Patricia jaa! Svarar hon :) :) då trodde nog Olof på de.. Men han hörde INTE av sig! ALLS!

Dagen efter var det skolan igen, jag satt å hade ångest i skolbänken.. Sailor mådde dåligt över att jag var nere! Olof skulle hämta oss när skolan var slut, dags att fylla på alkoholen inför kommande dag ;) Jag var så NERVÖS!!! riktigt fjortisnervös var jag. Men en gentleman som han är, var Olof som vanligt ;)


Kvällen kom, Olof skulle köra oss tjejer runt runt i stan! Jag blev naturligtvis klar först o gick ut till bilen där han satt o vänta.. Lalala ... uhj! Så fort jag sätter ned arslet i sätet frågar han om vi ska gå på bio först! :)

Tror inte vi såg så mkt utav den filmen ;) så japp, 8 år sedan idag <3


Idag är de iaf kalas för mamma kl 13, hon fyller .. :)



Ovido - Quiz & Flashcards