Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Patricia - 11 juni 2013 14:34

Lite märkligt att det är exakt 30 dagar kvar till beräknad förlossning :) om 30 dagar har jag gått 40 fulla veckor, sen får man ju hoppas att det blir tidigare, fast jag har ställt in mig på senare så jag inte går under av väntan!


Idag skulle Arvid födas för 5 år sen, men han väntade till den 26 juni ist :) svårt att förstå att lilla killen blir 5 år!! vart tar åren vägen? det bara rusar iväg för oss!


Idag ansökte jag om föräldrapenning efter den 11 juli.. Olof vill ta ut dubbeldagar så jag får ringa till dem o be dem ändra till det, svårt att veta när vi ska börja ta ut dem? Slöseri på dagar om barnet inte ens kommit fram ur magen?!


Ikväll ska det mosas tegelstenar så pappa kan börja snickra! de kliar i fingrarna på han ;)

Ovido - Quiz & Flashcards