Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Patricia - 19 juni 2013 17:56

tiden står ju still nu, man väntar på att dagarna ska gå så man får snosa bebis snart, men herreguuuud så långsamt det går! Irma är bekymrad, hon tror att jag ska försvinna eller lämna henne.. vet inte vart hon har fått det ifrån. Vi har tänkt att prata med barnen om att jag kommer att åka på bb när bebis vill ut o att jag säkerligen kommer att få ligga kvar några dagar på sjukhus, men att pappa kommer att vara hemma så fort bebis tittat ut! Men jag vill inte oroa dem! Känns lite tidigt att prata med dem om det, för jag vill inte att det ska bli en stor o farlig sak utav det, vilket det ofta kan bli om man pratar, berättar förtidigt.. det är både för- och nackdelar..


Idag var vi i mangskog, alla 4 barnen var på negativt humör så jag tror de bråkade mest ;) man kan inte vara på topp jämt! men det bjöds på våfflor o glass med jordgubbar :) MUMS!


Hade tänkt åka runt på gräsklipparen, men de kommer regn, har redan börjar med det, så jag får klippa imorn kväll efter ch-berg :)


Midsommar närmar sig.. jag vill så gärna på parken med gänget, men de är inge kul att gå där med sammandragningar o vara tjock o grinig! Nästa  år, då JÄVLAR!! (garanterat är nån annan utav tjejerna på tjocken ;), så olof o jag dansar hemma framför tven på midsommardagen! Midsommarafton firas i sommarstugan med mamma, pappa, niklas o sofia :) evigheter sen jag såg de sistnämnda!


ha de

Ovido - Quiz & Flashcards