Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Patricia - 6 juni 2013 20:59

Usch, jag har blivit ordentligt förkyld! Gnäller o känner mig som en man ;)

Huvudet värker, gör ont bakom ögonen, näsan rinner o är bom täppt.. Det kliar o irriterar i halsen så när jag ligger ned o försöker sova slutar det med att jag vill hosta (vilket jag hatar o vägrar) o att jag dreglar ned kudden :( lite feber fick jag nu ikväll på detta! Se, jag gnäller som en karl ;)


Idag var det iaf examens kalas i mangskog :) Katarina kände på min mage o bebis ligger mkt riktigt i säte.. Men eftersom det är tredje graviditeten kan den vända sig ett tag till! Är 35+0 idag, tror jag?!

Lite vadslagning blev det om när bebis kommer i juli, inte för att någon tror att den behagar vara färdig bakad i Juli, men gissa är kul! Det blir augusti!

Jag hade dagen till ära en tjusig blåsa på mig, köpt på Lidex på avdelningen för större kvinnor.. Men mina tuttar är lite för små för denna klänning, men ingen fara! Jag beklaga mig lite för Olof: - Mina bröst är för små, titta här, de ska tydligen hänga där nere! Olof kollar o är jätte gullig: -Det är bara för att du är lite tjock nu! Och så nyper han käckt i brösten o säger ONK ONK! jag har aldrig varit så mkt kvinna som det tillfället ;) herreguuud!! Iqbadboll.


Nu sitter jag iaf i sängen, Olof o ungarna är ute.. ja vill också vara med.. men jag får passa på att vila ist :)


suck.host.snyft


Ovido - Quiz & Flashcards