Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Patricia - 27 juni 2013 12:55

Kalaset igår var enligt Arvid det bästa på länge :) han fick mkt fina roliga grejer, allt från flytväst, håv, dator, dataspel, lego, skogsmaskin, såpbubbel svärd, bilar, kläder, gevär, motorbåt, pistol, skott, gitarr med mera :) han var uppe tidigt imorse o lekte, Irma som tydligen blev utmattad av kalaset sov till 12.00 idag ;)


Idag kommer Arvids polare Arwid :) som han har tjatat och väntat på att få leka med honom! Så idag blir det äntligen lekdax!


Idag är det v 38+0, alltså är bebis färdig bakad o redo för att komma ut, men den sitter fast o trivs i vattenbassängen o har ingen lust att titta ut! Jag har tätare sammandragningar o något som är "i vägen" i mellan benen, något som känns annorlunda o lite obehagligt. Kanske är jag så känslig att jag känner att livmodertappen har öppnat sig lite o att slemproppen lossnar.. Eller så letar jag efter symtom på att förlossning är på G.. hmm

Ska på promenad ikväll, trotsar smärtan! Kanske ngt händer då ;) antagligen inte!


Uppskattar att ni bryr er o väntar lika mkt på bebis som vi, men jag svarar ej på sms om jag känner nånting eller så ;) ni får vänta som vi ;) puss

Ovido - Quiz & Flashcards