Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Patricia - 23 juni 2013 11:20

Igår var jag verkligen nere på botten, var så otroligt ledsen att de inte gick att prata med mig på dagen! Vår fina uteplats :( men som kom världens bästa terapi till glava, lilla Svea :) då kan man inte bli annat än glad!

Som tur var ville alla till parken för att kika lite, så vid 23 blev jag o ungarna barnvakt till godingen! Irma var otrolig, hämtade allt som Svea kunde behöva, sjöng för henne, la på filten så fint o försiktigt o ställde miljoner frågor om bebisar :) När Irma blev för trött gick hon o la sig 23.30, Svea var vaken o nyfiken! Arvid kom upp o stod o kikade i dörröppningen..

-Somnar inte den UNGEN snart så DU kan ligga lite hos mig? hehe, han var inte lika imponerad som sin syster av att passa kusin vitamn ;) världens bästa terapi fick iaf jag igår!


olof får gömma undan paviljongen idag, orkar inte se den.. Olof ska bygga en ny :) med betongplintar i backen, riktigt tak m.m Han tyckte inte om att se mig så ledsen, fast han inte egentligen inte ville ha en paviljong!

Ovido - Quiz & Flashcards