Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Patricia - 18 juni 2013 15:51

Igår small det till, kl 17 fick jag äntligen ett sms från Jysk att paviljongen väntade på lagret! Jag slängde ungarna i bilen för att låna pappas jobbarbuss o hämtade den :) eller ja, Olof fick köra bussen, jag visade kvittot ;)

Klockan 19 kom världens bästa Marie o Andreas med barnen o hjäpte oss att sätta ihop den! I början satt mest Olof o Andreas o drack öl och klagade över kvaliteten, men sen fick de vackert hjälpa till ;)

Jag håller med om kvaliten på paviljong inte är den bästa, men vad får man begära när den kostade 1800? NY? har kollat på paviljonger länge, o en del kostar verkligen mkt..

Men vi fick upp den fort, sen satt våra ungar, deras ungar o grannens ungar o mumsade i sig glass under den :) mysigt! När de ätit färdigt fick vi vuxna äta resterna ;)


Idag har jag piffat upp uteplatsen lite med duk, blommor o sånt tjafs som enligt olof är heeelt onödigt. Men han kommer garanterat sitta där ikväll o njuta ;) utan att medge det förstås ;) Så här ska jag sitta o njuta av sommaren med bebisen o titta på barnen när de leker! Love it!


 

Ovido - Quiz & Flashcards