Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Patricia - 20 juni 2013 13:30

Idag flyttade våra grannar till sthlm.. Känns jätte trist! Ungarna är ledsna o saknar sina kompisar! Det kommer att bli jätte tomt, hoppas att någon barnfamilj köper huset snart, för de blir verkligen tungt o jobbigt att inte ha grannar! Vi kommer att sakna dem enormt!!


Arvid o Irma har gått bärsärkagång i rabatterna! Genom att slå ned "ogräs" med pinnar! Allt jag gjorde medan det hände var att gå in o kissa, mitt fel, mitt misstag! Blöja nästa ;) suck!

Som grädden på moset har jag ont i bihålorna, det spänner o det är plågsamt att luta huvudet framåt! hatar förkyldning! grönt snor delux.. var skönt att storböla när grannar körde iväg med flyttlasset, det rensade näsan bra, men nu är de täppt igen.. gnäll gnäll


MEN i eftermiddag går älsklingen på SEMESTER!!! hela sommaren!

OCH ikväll får jag ha en liten tjejshopping med bästa tösen :) det ser man verkligen fram emot! Norsk choklad, here I come ;)

Ovido - Quiz & Flashcards