Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Patricia - 17 juni 2013 14:14

Uh vad jag saknar energi! Jag är tung, svullen, trött o mitt underliv håller på att exploderar av smärta.. Bara gnäll när de gäller mig, men de är tillåtet på min blogg ;) trist för er som läser bara! Men jag vill ha energi, jag vill leka med mina barn! Irma utnyttjar mitt tillstånd till max, hon spruta vatten på Arvid med vattenpistolen och sen gick hon omkring o drack ur den, samtidigt som hon kollade så att jag såg det ;) efter 2 varningar att hon ska sluta började jag räkna. (Jag räknar till 5, har hon då inte slutat försvinner grejen eller vad vi  nu gör, vilket funkar super bra, men inte idag.) Jag räkna högt o gick emot henne, precis när jag kom haltade en halvmeter ifrån henne sticker hon iväg o skrattar!!! åh vad jag fick knipa ihop käften för att brista ut i skratt, för de såg nog verkligen komiskt ut ;) skit unge! Men stolt att hon ändå är så medräknad att hon lura mamma, till en viss gräns! Nu var de ju bara en vattenpistol, hade det varit något allvarligt att någon annan blev ledsen eller så då hade jag skitit i smärtan o burit in ungen ;)

1-0 till Irma, men dagen är inte slut än ;)


Snart har Olof semester o pappaledigt, tre dagar kvar! På fredag kan jag få sova mitt på dagen igen :)


   

Ovido - Quiz & Flashcards