Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Patricia - 31 juli 2013 15:20

Denna dagen har det inte hänt så mkt, än i alla fall :) Ungarna har varit ute o lekt, Olof har haft en arbetskamrat på besök, Ivar har ätit o sovit sen kl var halv 12 tror jag! Han gillar vagnen, fast nu får han gärna vakna, det börjar spänna i brösten :P


Har vart mkt effektiv idag, tvättat o städat! Ifall man får besök :) är väldigt pigg i kroppen! Ni anar inte hur skönt det är! Att få börja känna sig som sig själv igen efter denna graviditet! Men jag ska ta det lugnt, jag är nyopererad men jag njuter av att kan kunna huka mig ned på knä utan att säga några svordomar när jag ska ställa mig upp igen ;) happy me!


Ja har ännu inte fått tillbaka matlusten, inget smakar! vet inte vad jag ska ta o stoppa i mig.. måste ju äta så jag tvingar i mig något då o då!


Ikväll är det dags för fragminsprutan igen.. det var inte så kul eller lätt att sticka sig själv igår, men jag fick till det! På tredje försöket.. de första försöken kom inte sprutspetsen in utan studsade på huden, lite lustigt var det ;)

Ovido - Quiz & Flashcards