Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Patricia - 24 juli 2013 09:49

Jag älskar mobiltelefonen, världens bästa påfund! Vilken utveckling, vilken teknik! Man bara tar upp den (för den ligger alltid till hands nära) letar upp sambons nr, trycker på ring o vips så vaknar sambon i sovrummet av att hans telefon ringer o han måste svara! Nu har jag ropat i en kvart utan att få ett liv i han, men telefonen gick det en signal o han svarar, muttrar o svär ;) Detta måste vara syftet me mobilen? Lyckliga jag ;)


Jag funderar på att skriva en bok: "Alla dumma påfund o förslag till att starta förlossning". Ni som känner mig vet att jag har gjort detta tre gånger. Ni andra vet kanske inte det och då får man många konstiga förslag o idéer till hur jag ska göra för att få igång förlossning. Igår fick jag den värsta:

-DU ska åka över fryksdalshöjda! Det är trycket över den som sätter igång.

Hmm, hur gör dom som bor omkring där eller pendlar till sunne o är gravida? Kör dom över karlstad då? När Arvids förlossning startade, vet ni vad jag gjorde då? ÅT MCDONALDS MAT I KARLSTAD! det måste ni gravida pröva! FAN vad effektivt alltså, så ät ingen McDonalds mat under graviditet, då kanske du startar förtidigt ;) När Irmas förlossning startade, då stod jag o hängde över en gungställning o tittade på när Arvid gungade, så gör inte det heller ;) Jag menar bara, SLUTA ge tips till gravida! HERREGUD! Det är barnet som bestämmer, om inte ens alla mediciner i världen kan sätta igång en förlossning, hur FAN ska fryksdalshöjden klara det? Förlåt men jag har ett hormonutbrott o är skit trött på att vara gravid.. ta inte illa upp ;)


Imorn är de iaf karlstad, börjar bli lite nervös på hur mkt krabban väger...



Ovido - Quiz & Flashcards