Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Patricia - 26 juli 2013 08:53

Idag kära läsare blir det väldigt VARMT! Så jag och Irma rymmer till sommarstugan, vid sjön är det iaf lite svalare! Mamma, pappa o Mangskogsligan ska också dit, så de blir grillat o badtajm hela dagen! Olof o Arvid blir kvar hemma, killen ska få leka med sin bästa polare idag, så han har ingen lust att åka o bada ;)


Idag är det vecka 42+1! Jag har lite sammandragningar då och då.. Vet inte om jag hade några inatt eller om jag drömde att det gjorde ont i magen.. jag sov mkt tungt o skönt! Känns evigheter sen jag gjorde det!

Denna dag är antagligen den sista dagen som jag är gravid, eller imorn också men då sätter de igång mig.. Känns lite lustigt, allt gnäll från mig o så är det slut imorn? Bara sådär! Förvirrande känsla måste jag säga.. Så idag ska jag njuta av att vara gravid, trots alla krämpor o värmen :) fast jag ska inte ta ut segern i förskott, är det överfullt på förlossningen imorn får jag vänta en dag till.. Med min tur så vet jag precis hur de blir egentligen :P


Här får ni iaf en sista gravidbild, tagen idag :)


  ska bli mer än skönt att få bort allt vatten o komma ner i vikt igen! Att få bli mig igen o inte elefantkvinnan! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards