Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Patricia - 10 juli 2013 09:48

Igår var gårdagen, idag är det nya tag! Men först till barnmorksan o kolla så bebis sköter sig o ligger rätt :) imorn har jag gått 40 fulla veckor, har alltså förlossningsdatum imorn, fast bebis vet inte om det.. Den vill stanna kvar ett tag till ;)


Vi åkte o fiskade igår o fixade en massa annat i sommarstugan med mor o far! Det nappade inte en gång tror jag, men Arvid kämpade o ville verkligen ha fisk! Han är jätte duktig på att kasta med kastspö :) kvällen såg ut att ljusna upp på himlen runt 21, så vi tog det lugnt, men strax efter 22 var det mkt mörka moln runt omkring så vi bestämde oss för att nu får vi gå tillbaka till bilen! Vi hann precis inom ytterdörren hemma innan det brakade loss med regn, blixtar o dunder :) vilket flyt väl?!

tyvärr så var vi inte riktigt färdiga med det vi skulle ha gjort klart så olof stack iväg för att fixa det! Arvid blev lite bekymrad över åskan o kröp intill mig. Irma sov som en stock o gör det fortfarande ;)

Runt 01,40 ville ja att Olof skulle komma hem, de är en sak att de åskar o lever rullan, det är jag inte rädd för.. men går strömmen o de blir mörkt! HJÄLP! Som tur var fick strömmen vara kvar o åskan drog förbi strax efter 02 :)


Nej nu får jag göra mig klar för bm! tjipp


Ovido - Quiz & Flashcards