Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Patricia - 12 juli 2013 19:03

Vilken härlig dag det var idag! Tur att man har sommarstugan, för att gå här hemma utan att kunna kliva i sjön hade inte jag överlevt idag ;) Vi åkte till Lindudden runt kl 12 tillsammans med Marie, Andreas o barnen! Efter att vi anlänt kom även mamma, pappa, Andreas, Milla, Lova o även katarina när hon hade slutat jobbet :) På grillen grillades hamburgare, kött, köttbullar, korv, chicken nuggets o majs :) tror faktiskt att allt tog slut! Det var en underbar dag vid sjön, lågvatten så stranden var stor så barnen hade mkt utrymme att leka på :) helt vindstilla också!!

Arvid blev kvar tillsammans med Milla inatt så vi får ta en tur imorn också.. Är de lika varmt imorn ska jag nog doppa mig också ;)


Inatt hade jag svårt att somna om efter att Irma väckte mig runt halv 4, så jag låg o glodde på teven fram till 6 o sen sov jag på soffan till 8! Då bytte jag rent i sängarna, starta diskmaskin, 2 tvättmaskiner o skurade toan :) hurtig!


Ikväll blir de mys med varma smörgåsar, popcorn o choklad till filmen trollkarlen från oz :)



Ovido - Quiz & Flashcards