Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Patricia - 2 juli 2013 14:59

Inatt var det rörigt i huset, Irma vakna i omgångar o ville byta säng! kl 06.40 vakna jag i hennes rum, i hennes lilla säng o såg att hon faktiskt sov gott, så jag jobbar stenhårt för att ta mig upp, smidigt som en tegelsten för att inte väcka henne o lägger mig i min sköna säng breve Olof! Men 07.10 strår Irma vid fotänden av sängen o frågar när hon ska få åka på simskolan?! Men för faaan unge, du sov ju!! ;) Så jag jagade upp Olof som inte ville gå upp, men så fick han äntligen äta upp sina ord att han ska börja gå upp tidigare på att få mer ut av dagen ;) MOHAHA! Så när kl var 8 satt Irma i cykelstolen o Olof trampade iväg över Glava!


Idag var det dags för Arvid att börja simskolan, kan ju lugnt säga att det inte var något badväder! Mulet, blåsigt o lite små kyligt! Han satt i mitt knä hela tiden o vågade inte gå ner i vattnet.. Men nästa vecka vågar han nog mer :)


Nu är middagen klar i ugnen ;) tjipp!

Ovido - Quiz & Flashcards