Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Patricia - 11 juli 2013 18:38

Då var dagen här som man har gått o väntat på sen man planerade att skaffa ett till barn! Idag är det 40+0, alltså den dag, det datum som barnet är klart o ska få möta världen.. Men eftersom jag tillhör elefantsläktet så går jag några veckor till ;) Jag är lyckligt lottad över att ha en man som Olof i mitt liv, han ställer upp jämt! Aldrig att han vill åka iväg o göra något eget utan mig o barnen, ja har försökt fått iväg honom!


Tur att Glava är en liten ort med bara 200 invånare, det snackas mkt då. Dröjer inte länge innan vi får reda på vem du är, då behöver vi aldrig mer hälsa eller småprata, vi skiter helt enkelt i ditt patetiska liv.. Ikväll snurrar livet vidare, kanske med ännu mer oväsen, mohaha!


ha de bra



Ovido - Quiz & Flashcards