Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Patricia - 26 januari 2014 15:52

Idag när vi vaknade visste vi nte riktigt vad vi skulle hitta på! Jag ville köpa skidjacka o byxor så vi bestämde att karlstad har nog ett bra utbud på det, plus att biltema finns ju, jackpott :P suck...


Arvid ville inte med, utan ville vara med morfar så han fick möta upp oss i sulvik ;) mamma kommer hem snart med Arvid för hon och Rithva ska med och testa xomba kl 17 :) ska bli intressant och se om jag överhuvudtaget kan röra kroppen på det viset längre ;) uppdatering senare om det!


Vi började iaf på XXL för de hade mkt bra i annonsbladet som kom med posten, men såklart fanns det inga storlekar.. tycker butiker borde inse nån gång att stl 34-36 kan man beställa n hälften utav för det finns inte så många som har den storleken längre.. stl 38-42 säljer nog som smöööör!! men men, inget fanns till mig som är en stl 40 :/ så vi gick in på stadium outlet, där var det också urplockat, bara stl 36 kvar eller XS på jackorna.. så jag gick över till herrsidan, exakt samma jacka i stl S satt så fint på mig ;) vem f*n ser skillanden? ;) byxor fanns det gott om på dam sidan, ett par snygga rosa termobyxor fick jag, stl M ;) så nu kan jag åka längdskidor och slalom i vinter :D tack älskling!


Irma passade på att shoppa hon med när pappa betalade, en rosa jacktröja till sig och en blå till Arvid ;)

Sen blev det bergvik och lite mat! efter det gick vi in på chili, dags att börja prova ut soffor :) den soffan jag har sett ut på nätet blev godkänd av olof, men han vill titta på några andra affärer också först ;) jaja, inte mig emot! hehe


Biltema, behöver jag ens skriva något om det? köpte en personvåg och ett par tunna crossvantar, perfekta att ha när man ska hålla i stavar ;) en massa annat konstigt blev det i vagnen också, men inget nämnbart! ;)


Dags för en shake! snart dags för träning! åt så stor lunch att jag är mätt tills i morgon!


hörs senare med bilder o sånt :D

Ovido - Quiz & Flashcards