Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Patricia - 20 januari 2014 18:19

...har vi gjort idag! Bara tagit det lugnt :) vi har åkt lite spark, kosat med katten, hämtat hem Olof från jobbet och byggt med klossar, vilket Ivar fann kartongen mest intressant ;) Så inget speciellt har hänt här hemma :) skönt det också!

         



Jädrar så skönt och kul det var på boxen igår! Det är den träning som ger mig mest, jag känner mig urladdad men ändå pigg i själen efter den! Ska köra xomba passet före boxen nästa gång så jag blir riktigt mör o sleten :D


Drömde så roligt inatt! Det sista vi prata om var bebisar, att de växer så fort och att det är många som väntar barn nu under våren :) Så jag drömde att jag fick TRILLINGAR efter Ivar! HJÄLP! jag visste inte vad de hette när nån frågade om namnen, tydligen så tänkte jag innerst inne på loa falkman för den ena ungen hette plötsligt Loa ;) gissa om jag var glad när jag vaknade och bara hade en bebis i sängen ;) hehe


Snart, snart eller ja, det är ju ganska länge till men fan vad jag längtar till sälen! så otroligt roligt ska det bli! Arvid frågar varje dag om hur många dagar det är kvar tills vi ska åka! Får nog göra ett schema så han kan få kryssa o räkna själv :) det fixar jag imorn!


Olof står ute och fixar mammas bil :) pappa står i nya rummet och fixar foder till fönstrena, de stora barnen ser på barnprogram och Ivar får sova en liten stund i vagnen, 30 min ;) idag ska ungarna bada! det är ett projekt då två av tre är rädda för att duscha.. lycka till Olof ;) mohaha, jag badar han som inte kan ordet NEEEJ än ;)


fixa födelsdags presenter ska vi göra också, kanske på onsdag!

Ovido - Quiz & Flashcards