Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Patricia - 6 januari 2014 15:32

Idag gott folk är en stor dag i mitt liv ;)

Jag fick IGEN mina termobyxor i stl 40, utan problem :) :) :)

jag köpte dem under min och olofs andra vinter tillsammans :) så ni förstår då att jag inte har kunnat knäppa igen dem på närmare 7 år ;) WOHOO! det är hängslen på dem, så jag har kunnat bruka dem iaf under åren, men nu kan jag knäppa dem! tack kräksjuka ;) måste väga mig!! kom hit med vågen JONSSON!!!


Tredje dagen idag utan några symtom :D skit gött!

Jag och Olof bestämde idag att ungarna ska få vara hemma från dagis den här veckan, dom skulle gå tisdag och torsdag mellan 9-14, men nu när alla barnen samlas igen och skolorna öppnar kommer även sjukdomar.. vi förtjänar en frisk vecka och en frisk helg :) jag och älskingen ska på date på lördag eller fredag, BIO <3 en låååång bio!



Ovido - Quiz & Flashcards