Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Patricia - 21 januari 2014 17:27

Idag bestämdes det att vi skulle åka på ikea med Sara och Svea :) men eftersom vi har gjort upp roliga planer måste det finnas något som sabbar det.. Saras bil vill inte dit och startar därför inte! Men HAHA, vi åker dit i morgon istället ;)

 

Har spenderat dagen i Edande :) mkt trevligt, men usch vad ungarna växer snabbt, lilla Svea är redan 8 månader och är stora damen jue :/ vart tog bebisarna vägen??


Eftersom vi hade mysdag blev det våfflor och alldeles för mkt glass efter det.. så jag ska straffa mig själv när olof kommer hem genom att cykla en mil och styrketräna skiten ur mig ;) men efter det får jag en ny belöning, två nya Nora Roberts böcker kom idag ;) jag älskar hennes romaner! dom är enkla och lätta att läsa, plus att de handlar om samma saker, tantsnusk skulle man kunna kalla det ;) så ungarna o gubbe ska i säng tidigt för jag ska läsa!

 

Irma har konstaterat att hon ska gifta sig med sin pappa och Arvid ska vara prins på bröllopet, hon vill ärva hela kungariket och bli drottning med långt blont hår.. så nu vet ni det! <3

 




Ovido - Quiz & Flashcards