Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Patricia - 16 januari 2014 12:52

Fick besök utav latmasken på morgonen, ungarna skulle på förskolan men bilen var verkligen insnöad, så vi sket i det ;)


Nu är infarten iaf skottat, utav mig med en liten skyffel! Ni ska veta att vi inte har rört snön sen det började snöa för några dagar sen! så det har kommit några cm om man säger så ;)

Det var dagens träningspass :)

     


Igår var det dags för styrkan! Jätte kul att komma igång igen, men herregud vad dålig form man är i nu! jag har tappat allt jag byggt upp under hösten.. jag flåsade, skakade och orkade knappt lyfta hantlarna! ;) men det ska jag fixa till igen!


missat farmen också, egentligen skit dålig tv men så himla kul ändå ;) precis som hem till gården, där händer det grejer nu :D spännande!


Se där ja, nu kom plogen ;) ser ut som jag får gå ut och fixa till infarten igen! fast det får jag fixa när Ivar ska sova för andra gången, han har sovit sen 9,30 ute i vagnen nu, får nog väcka honom.. sömntuta!


Ovido - Quiz & Flashcards