Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Patricia - 17 januari 2014 12:03

Lite kallare ute idag mot vad det var igår! det blåser ute vilket gör att det känns mer i ansiktet!

Efter att Irma har skällt ut mig si så där 2000 gånger på 10 min gick vi in igen ;) vi går ut sen ikväll nä olof kommer hem :) du ska jag och olof köra bob race ;) haha!


Igår var vi ute och åkte pulka i över 2 timmar i slänten här hemma :) för mig som har blivit ett träningsfreak ser allt som ett träningspass, så jag drog gladligen ungarna upp till backen och så åkte vi ned igen ;) Irmas kinder blev mkt frusna igår så hon är varm och jätte röd på dem :/ ska leta upp vattenfritt vaselin och smörja lite sen!

Tänk på det att allt ni smörjer barnen med i ansiktet måste vara fritt från vatten, vatten fryser i kyla, tänk vad ont det ska göra i nyllet på ungarna efter en tur ute ;)


Fick storhandla igåkväll också :) Jonsson hängde med som sällskap <3 blir så mkt roligare och handla när man har med sig nån att prata med! Åkte och handla för första gången i stan utan Ivar också, han äter ju gröt nu så han klarar sig utan mig ett par timmar :)


Ikväll blir det TACOS :) arvid har bestämt det!


Under helgen kommer pappa med en bänkskiva till köket, får se om den passar! Ska även sätta upp fodret eller ramarna till fönstrena på nya rummet också! om brorsan kommer och kopplar på golvvärmen ska vi även försöka riva väggen som ska bort :)


nu hem till gården ;)

Ovido - Quiz & Flashcards