Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Patricia - 15 januari 2014 17:43

men jag kanske ångrar mig efteråt ;)


Ikväll är det styrka på schemat! :) Marie och Mirja kommer 18,30 och hämtar mig! Barnens farmor kommer och passar dem för olof har möte på jobbet :) Har laddat upp med en shake så att energin ska finnas ;)


Idag har vi varit i Boda och lekt i snön :) nu är det perfekt med snö och kyla! Alldeles lagomt anser jag iaf, barnen är super nöjda! Vi var och åkte lite skridskor igår kväll bakom skolan! Irma var duktig, Arvid är lite mer försiktigare än henne och vågade inte riktigt testa.. så vi får åka fler gånger så han törs :)


Alla mina kläder sitter hej kom och hjälp mig! Men såklart är det kul att de är förstora den här gången och inte för små ;) obeskrivlig känsla egentligen!


Har även beställt sling och klipp tid, så till veckan blir hårsvallet vackert igen :D


Måste vekligen till Ikea, Ivar har dödat min hall lampa ;) han var verkligen galen på den! hehe


Usch, i morgon ska han få sprutor, Ivar alltså :( hua..


           


Nu är jag redo för träning! ut och rör på er gott folk :D

Ovido - Quiz & Flashcards