Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Patricia - 19 januari 2014 16:34

Idag har det gått i riktigt is tecken ;) efter allt tråkigt pyssel som ved, tvätt och städ har vi åkt skridskor :) Jag och Ivar gick dit o hem eftersom han sov i vagnen, eller ja, på hemvägen var han vaken <3

Ungarna är jätte duktiga på att åka, olof var som en prima ballerina, bättre än mig! Med tanke på att de bara har stått på skridskor 3 gånger sammanlagt åker de nu utan att vi behöver hålla i dem :) ibland åker de med sparken, då kan jag få åka med!

Arvid åker med en hockeyklubba och skjuter stenhårt iväg pucken :D nu är morfar nöjd, kanske han äntligen får ett hockeyproffs inom familjen, nu när Niklas och Andreas misslyckades på den fronten i sin ungdomstid ;) haha

         

V hade med oss varm choklad, kaffe och en halv sockerkaka som olof bakade igår tillsammans med ungarna och deras farmor :) det var äpplen i den så jag åt botten på kakan ;) en mkt mysig eftermiddag!


Efter middagen, fläsk och potatis, dä ä gött dä, åkte vi ut en tur med bilen! Väl nere i hamnen sprang jag ut och tog lite häftiga bilder på hur sjön blir till is på land ;) hehe

       

snart kommer Mirja, dags för BOX :D ska blir skönt att få ur lite dålig energi!

Ovido - Quiz & Flashcards