Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Patricia - 25 januari 2014 09:14

Hann aldrig skriva något igår, sorry!


Igår ringde klockan o tyckte att nu skulle vi upp! Efter alla morgonbestyr, vilket är ganska många när man har 3 barn som alltid vill olika, åkte vi iaf till Boda! Där lämnade jag alla 3 goa barnen till mormor o morfar, lite orolig var jag att Ivar skulle bli ledsen efter ett stund men det gick jätte bra :) han satt o åt kalops när jag kom tillbaka :) Irma satt visst med en sax, IGEN, och klippte lite småtussar av det lilla hår hon har!! IGEN!! jag blir knäpp. Arvid gjorde aldrig något sånt när han var i den åldern.. och vad jag har sett och förstått så måste detta vara en "tjej" grej! Men nu är det saxförbud här hemma! Nu får hon visa att vi kan lita på henne igen, därmed sitter vi som plåster på henne när vi ska pyssla.

Mot frisören! OMG så det kändes skönt o välbehövligt för mitt stackars trasiga o ledsna hår :/

Men nu är det skinande igen o det ser ut att vara gladare igen ;)


Höll på att glömma! Arvid drog ut sin andra lösa tand innan vi for hem också :D så i natt kom ju tandfen, jädrar så snygg hon var i håret ;) stora killen kammad hem till stålar till spargrisen ;)


Lite för- och efterbilder kanske? :)

     



Bodafolket hängde även med hem till Glava :) Arvid fick åka skridskor med morfar! Irma sjöng så det dånade i huset med mormor ;) strax efter att dom for hemåt igen åkte jag och Ivar hem till Mirja för att få GOD mat och trevligt sällskap! Jädrar vad vi skratta, både Ivar o Texas somna så skönt där ett tag, men så började vi givetvis dela med oss utav våra erfarenheter om vissa saker o vi bröt totalt ihop! Ungarna tvärvakna!! då skrattar man högt om man klarar väcka två bebisar från en djupsömn ;) TACK iaf Mirja o Marie <3


ikväll ska ja o älsklingen på dejt, bio o godis <3


Ovido - Quiz & Flashcards