Alla inlägg den 30 april 2014

Av Patricia - 30 april 2014 14:05

Hejsan alla glada!


Igår var jag hos frisören och fixade till utväxten :) så nu är jag sommarblond igen! Bokade även ny tid strax före brorsans bröllop så jag blir snygg i håret även då :)


Ikväll ska den här morsan på tjejkväll, för ni som har missat det så är det ju valborgsmässoafton idag, och då förstår ni så ska jag just denna kväll ta några glas cider ;) jag har inte druckit alkohol på 1,6 år! Så jag ser mycket fram emot att sitta bland härliga tjejer, fnittra, skratta, prata skit och bli lullig ikväll :D

Dock blir detta första natten som Ivar inte får amma, hur det nu ska gå återstår att se inatt, men jag tar problemen som de kommer! Antingen går det käpp rätt åt helvete eller så är han cool lugn ;) håll tummarna för det sist nämnda!

Olof ska ta med sig barnen till Hillringsbergsparken ikväll och ha det mysigt vid brasan <3


Idag har jag och barnen varit på stan och köpt fotbollsskor, benskydd och fotbolls strumpor till Arvid :) han var på sin andra fotbollsträning igår och det hade gått jättebra :) han blev minst 5 år äldre på affären när killen som jobbade på intersport hjälpte honom med skorna och pratade fotboll med honom ;) Så nu hoppas vi att Arvid i fortsättning kommer att vilja spela fotboll och ha kul under tiden :) han har nu sprungit omkring hela huset och trädgården med grejerna på så han är nöjd vill ja lova <3

Vi var även på lindex, där köpte jag 2 nya jackor till barnen och en blus till mig, sen gick vi till en skoaffär och köpte nya joggingskor till barnen och tillbaka till intersport för att köpa gummistövlar! Mkt handlade idag, men systembolaget får Olof fixa åt mig för där inne finns det mkt glas som kan gå sönder när jag släpper in A o I ;) hehe

 


I morgon ska jag vara modell, jopp, det är sant! Min frisör Linda ska gå på flätkurs i Årjäng och frågade om jag ville ställa upp! Det gör jag gärna, hoppas jag också lär mig hur man flätar ;) vi ska mötas i suvik kl 8,45 i morgon så de blir en tidigt morgon ;) olof får köra mig dit :)


Nu ska jag se alla hem till gården avsnitt som jag har missat ;) mkt att ta igen! Ivar sover och de stora sötnosarna vilar sig i form inför kvällen ;)


Ha en härlig kväll och ta det lugnt!

Ovido - Quiz & Flashcards