Alla inlägg den 7 april 2014

Av Patricia - 7 april 2014 09:07

Ivar sover inne, i spjälsängen, utan problem ;) Vagnen ligger nämligen i bilen och det regnar! Kände inte för att springa ut och hämta den nu... Ivar är lite förkyld och han somnade i famnen på mig nyss, det har han inte gjort utan att krångla på flera månader :) han blir stor! Får se hur länge han sover inne, ute kan han sova hur länge som helst..


Igår var vi på badhuset på barnkalas :) hela badhuset var hyrt så vi gick mellan bassängerna och hade jättekul :) mamma hade mindre roligt med Ivar ;) Hon tänkte att dom skulle gå hem till Niklas och Sofia medan vi badade! Men Ivar blev helt knäckt när de kom dit och blev rädd för morbror niklas och tant sofia ;) Så mamma fick gå ut igen och gå runt på stan, i brist på annat gick dom på konsum o köpte blodpudding ;) Ivar är lite mammig, sen var han hungrig o då blir det värre, men efter banan utanför biblioteket och en fruktpuré på torget blev han glad igen ;) hehe


Olof är i Stockholm, han reste igår och kommer hem igen på torsdag! så jag är gräsänka ett par dagar! Inatt var det bara jag och Ivar här hemma då Arvid och Irma följde med mormor hem till Boda :) Ska hämta dom utanför sulvikingen kl 12 :)


Ingen sovmorgon blev det för oss oavsett men vi har redan hunnit med massor på morgonen (skryt)!


Ikväll ska vi hem till fröken Jonsson och få massa godsaker :) Får ta med mig barnen till mitt lilla hemmagym under kvällarna, då jag inte har kan träna där jag brukar nu när Olof är borta.. Får muta busungarna med något ;)

Ovido - Quiz & Flashcards